Sunday, March 11

KIMONO WRAP

Brought to you exclusively by Beautiful Disaster.
It was love at first sight with all the supreme colors and graphic prints. 
Layer a plain basic top with our kimono wrap for a polished look!
Wide sleeve and loose shape for the body, fully lined. 
JOINED THE GROUP FOR LATEST UPDATE


SLEEVE LENGHT TAKEN FROM SHOULDER-40CM
LENGHT-65CM

ITEM CODE: MARCHKR#1
RM85



ITEM CODE: MARCHKR#2
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#3-PINK
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#3-BLUE
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#3-MUSTARD
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#4
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#5-PURPLE
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#5-PINK
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#6
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#7
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#8
RM85




ITEM CODE: MARCHKR#9-SILVER
RM69



ITEM CODE: MARCHKR#9-GOLD
RM69


JOINED THE GROUP FOR LATEST UPDATE

No comments:

Post a Comment